tag:blogger.com,1999:blog-23750033.post114897518893105637..comments2023-10-28T17:38:42.199+02:00Comments on AS UVAS NA SOLAINA: Marcos Valcárcel Lópezhttp://www.blogger.com/profile/01049968324831056411noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-1153454228198508032006-07-21T05:57:00.000+02:002006-07-21T05:57:00.000+02:00I'm impressed with your site, very nice graphics!&...I'm impressed with your site, very nice graphics!<BR/><A HREF="http://loan.gqaz987.be/federal_student_loan_deferment.html" REL="nofollow">»</A>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-1151987718226722072006-07-04T06:35:00.000+02:002006-07-04T06:35:00.000+02:00Your are Nice. And so is your site! Maybe you need...Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.<BR/><A HREF="http://789.defqy.be/" REL="nofollow">»</A>Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-1149075411974826452006-05-31T13:36:00.000+02:002006-05-31T13:36:00.000+02:00Entendo ben pouco de arte, desde logo menos que vo...Entendo ben pouco de arte, desde logo menos que vostede. Estou totalmente de acordo en que hai "diferentes formas de mirar historicamente configuradas", e o que hoxe vemos dun xeito, antano víase doutro. <BR/>Con todo, penso que "desbordante", incluso para aquela época, quizais sexa un termo excesivo. <BR/>Pero non ten importancia este matiz, no importante non podemos estar máis de acordo. <BR/>Segua vostedes deleitándonos e instruíndonos con máis comentarios de arte. Moi agradecido.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-1149068357389368382006-05-31T11:39:00.000+02:002006-05-31T11:39:00.000+02:00Totalmente de acordo, Yoli. Xa hai tempo que notei...Totalmente de acordo, Yoli. Xa hai tempo que notei a ausencia de voces femininas nestes debates (a non ser que figuren entre os moitos "usuarios anónimos"). Só TorredeBabel, Yoli e algunha amiga máis. Non teño máis lectoras? Ou é que non escriben nos post? Que deixen constancia da súa visión do mundo, por favor.Marcos Valcárcel Lópezhttps://www.blogger.com/profile/01049968324831056411noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-1149064368385126242006-05-31T10:32:00.000+02:002006-05-31T10:32:00.000+02:00Creo que o fisterrán ten moita razón no trato malé...Creo que o fisterrán ten moita razón no trato malévolo que a muller sempre recibiu, non só na igrexa, senón tamén na mitoloxía, na sociedade , na política , no fogar, na familia, até nos círculos de amizade, que penso que hoxe en día tamén continúa, e non só temos que viaxar a Oriente, alí a muller xa sufre unha anulación plena, que podemos viaxar sen máis cara México, mesmo en Santiago, á volta da esquina, nalgún fogar que nin podemos sequera imaxinar, seguro que hai unha muller chorando sangue na súa soedade de vítima-heroína. ¡Puto mundo!<BR/>Engado que os cadros da Magadalena son preciosos, místicos e ao mesmo tempo sensuales, humanos e espirituales, así son as mulleres, aínda que algúns nos as saiban valorar, por suposto non os que colaboran neste blog, que non haxa malentendidos. Apertas para todas/os, mais terían que colaborar máis mulleres! non?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-1149011909837176302006-05-30T19:58:00.000+02:002006-05-30T19:58:00.000+02:00(para anónimo p-c) Si, pero... téñase en conta o q...(para anónimo p-c) Si, pero... téñase en conta o que significaba esa sensualidade (que hoxe vemos contida) nos tempos de Tiziano: daquela só admisible nos cadros mitolóxicos que tan ben inmortalizou o veneciano (Mañá falaremos de novo de todo isto)Marcos Valcárcel Lópezhttps://www.blogger.com/profile/01049968324831056411noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-1149009375555909902006-05-30T19:16:00.000+02:002006-05-30T19:16:00.000+02:00Máis que desbordante, o que eu lle vexo a este cad...Máis que desbordante, o que eu lle vexo a este cadro de Tiziano é unha sensualidade contida.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-1148980584848120592006-05-30T11:16:00.000+02:002006-05-30T11:16:00.000+02:00É certo o que dis a respecto do papel secundario, ...É certo o que dis a respecto do papel secundario, negativo e mesmo malévolo, que a igrexa lle outorgou sempre á muller. O caso de Eva, quen se nos presenta como personificación da primeira traizón, non é menos sangrante que o de Dalila, no episodio pérfido co robusto Sansón, ou o da muller de Lot, quen, pola súa desobediencia, ficou convertida en estátua de sal. A Magdalena como prostituta arrepentida, María como nai de Xesús e á sombra del, a muller de Xob, etc. Poderiamos seguir así e non acabar nunca. Pero a discriminación da igrexa vai máis alá das simples figuras dos relatos bíblicos. Vese na práctica, na nula presenza das féminas nos cargos importantes do trono de San Pedro, ou, sen ir máis lonxe, no papel a xogar. Como exemplo, na entrada aos templos, o home quita o sombreiro e a muller axeónllase.. e así sucesivamente.Anonymousnoreply@blogger.com