tag:blogger.com,1999:blog-23750033.post1336406110940380153..comments2023-10-28T17:38:42.199+02:00Comments on AS UVAS NA SOLAINA: Marcos Valcárcel Lópezhttp://www.blogger.com/profile/01049968324831056411noreply@blogger.comBlogger152125tag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-52661016874176334892009-11-10T14:43:10.218+01:002009-11-10T14:43:10.218+01:00Amigo Saavedra: aquí ten unha novidade: que se cad...Amigo Saavedra: aquí ten unha novidade: <a href="http://www.lafeltrinelli.it/products/9788804594680/Qualcosa_di_cosi_personale/Carlo_Maria_Martini.html?" rel="nofollow">que se cadra pode interesarlle</a>.arume dos piñeiroshttp://arumes.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-4260781010044244172009-11-09T18:29:38.131+01:002009-11-09T18:29:38.131+01:00Eu pensaba que o Medela non viña por aquí porque a...Eu pensaba que o Medela non viña por aquí porque andaba entretido no FACERBOOK e resulta que no que anda é no FACERCINE.as bolboretas de Cuerdanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-70522943000057671302009-11-09T16:03:33.432+01:002009-11-09T16:03:33.432+01:00Deus tamén fai telenovelas. Allariz Vice.
Vía Cela...Deus tamén fai telenovelas. <a href="http://www.rtve.es/mediateca/videos/20091108/culebron-allariz/624677.shtml" rel="nofollow">Allariz Vice</a>.<br />Vía Celanova.arume dos piñeiroshttp://arumes.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-21554740108086429512009-11-09T14:01:48.230+01:002009-11-09T14:01:48.230+01:00Déselle a Deus o que é de Deus pero que non o admi...Déselle a Deus o que é de Deus pero que non o administre a Igrexa. E ao Cesar o que é de lei, que a deberíamos de facer todos.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-49987285656722675872009-11-09T13:56:53.238+01:002009-11-09T13:56:53.238+01:00Haxa paz nesta terra para o homes de boa vontade.Haxa paz nesta terra para o homes de boa vontade.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-81952069885680018002009-11-09T13:16:34.315+01:002009-11-09T13:16:34.315+01:00É o pai do parlamentario.É o pai do parlamentario.arume dos piñeiroshttp://arumes.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-27912850441254042762009-11-08T23:12:40.248+01:002009-11-08T23:12:40.248+01:00O acabose sintáctico ou semántico, diría eu. Porqu...O <i>acabose</i> sintáctico ou semántico, diría eu. Porque entre elusión, anacoluto e ¿puntuación? de primeiras houben entender que Deus e mailo César actuaban como relatores (cast. 'ponentes'); e avogado de Deus podía parecer, logo, o asinante. Que pensei que era outro López-Chaves, aínda ben que non. Supoñerémoslle mellora, sendo profesor e cargo público.<br /><br />Teñan bo proveito e boa noite.Xosé M. Gonzálezhttp://asuvasnasolaina.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-19589813259787685322009-11-08T22:37:57.822+01:002009-11-08T22:37:57.822+01:00Lendo a estes pretenciosos, acórdame o que lle dic...Lendo a estes pretenciosos, acórdame o que lle dictei a D. Antonio Machado:<br /><br />El ojo que tú ves no es ojo porque tú lo veas, es ojo porque él te ve.O Grande Deconstructornoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-4634163413073914812009-11-08T22:33:01.336+01:002009-11-08T22:33:01.336+01:00Esto pode animar o asuntillo: aínda que tamén pode...Esto pode animar o asuntillo: aínda que tamén podemos exclamar: "El acabose".<br /><br />Cartas ao director do FARO DE VIGO, hoxe, 8/11/2009<br /> <br />El espacio de la Ciudadanía<br />Juan Manuel López-Chaves Méndez<br /> <br />En el pasado mes se celebró en Mondariz-Balneario, un encuentro bajo el sugerente título "El César o Dios", título que al señalar dos opciones parecía que habría una paridad en las exposiciones de los ponentes, pero si nos fiamos de las informaciones de la prensa, tal paridad no existió y salvo alguna excepción fue copado por los laicistas enemigos de la Iglesia.<br />Lo dicho tiene su fundamento en las declaraciones a FARO DE VIGO, de un joven diplomático actualmente no ejerciente quién después de sostener sin explicación alguna que en España "el problema religioso es un problema político, añade opacidad a sus palabras al afirmar sin razonamiento que el espacio de la ciudadanía ha ganado el terreno a la Iglesia".<br />¿Qué entiende el señor Ricardo, que es diplomático por espacio de la ciudadanía como contrario al terreno de la Iglesia? ¿Será un espacio exclusivo y privilegiado para los laicistas? ¿Es qué los católicos no somos ciudadanos de España y por ello, no podemos incluirnos en ese espacio?. Es posible que todas estas oscuras elucubraciones del señor Ricardo y los otros laicistas, vengan de su preocupación al comprobar que lo que ellos llaman el espacio de la ciudadanía, se ha convertido en un espacio de los ciudadanos españoles que ya no es de su monopolio, que se está renovando y que cada día más y más personas se dejan ver y manifestar en el mismo como recientemente lo han hecho un millón de personas en Madrid y es que "aún hay sol en las bardas".Manuel Ángel Candelas Colodrónhttps://www.blogger.com/profile/02473324517560319781noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-37548966358382719202009-11-08T22:07:51.316+01:002009-11-08T22:07:51.316+01:00Isto é o acabose.Isto é o acabose.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-21824223950764968042009-11-08T20:49:56.397+01:002009-11-08T20:49:56.397+01:00Vaia un metacomentario sobre o metacomentario de A...Vaia un metacomentario sobre o metacomentario de Arume: pois eu vexo que os metacomentarios sobre o tema deste fío son moi interesantes.Deconstructing Arumenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-20689287498443032692009-11-08T14:22:16.253+01:002009-11-08T14:22:16.253+01:00Non todos os comentarios xurden do interese. Máis ...Non todos os comentarios xurden do interese. Máis ben son metacomentarios sobre o escaso interese que ofrece. Pero para o caso valen ben e, engado, máis que ben: foi óptimo.arume dos piñeiroshttp://arumes.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-653457515076493522009-11-08T12:51:23.994+01:002009-11-08T12:51:23.994+01:00efémero, efeméridesefémero, efeméridesAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-26595421064627042802009-11-07T22:11:19.333+01:002009-11-07T22:11:19.333+01:00Tarde entro e non lin antes. Serodiamente, logo, d...Tarde entro e non lin antes. Serodiamente, logo, digo que non facía trampas, avisaba máis ben sobre as da linguaxe. Cando se di que non haxa curas nos centros públicos, dise <i>que non haxa curas</i>. O cura sempre fai de cura, pensamento implícito que non invento eu, e de aí pode vir a conclusión de non deberen saír da sancristía máis ca para dar a misa. 'Os curas a rezar, o pobo a lexislar!', berrábase nalgunha manifestación haberá igual vinte e tantos anos: bonita <i>inxenuidade</i>, supoño que igual xustificable porque nas demostracións públicas todo é trazo groso; e iso que, ben sabiamos/sabemos, non pouco pobo coincidía/coincide "cos curas" en non pouca materia lexislable.<br /><br />"Os curas". Frase con tanto e tan diverso ou disperso sema, frecuentísima e altamente intencionado, que se me antolla case magmática. No meu instituto, o profesor de Relixión ten formación superior en filosofía, pasa pouco dos corenta, estivo en América Latina e segue liñas progresistas; por outra banda, é segrar. Desde hai anos, neste mesmo centro o único cura é catedrático de Grego. As trampas da linguaxe.<br /><br />Aquel meu 'Curas e misas' tivera 159 comentarios. O presente fío leva 139. En efecto: e iso que non interesaba.Xosé M. Gonzálezhttp://asuvasnasolaina.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-40666302042178166672009-11-07T21:06:25.986+01:002009-11-07T21:06:25.986+01:00Estiven relendo hoxe, por motivos que non veñen ao...Estiven relendo hoxe, por motivos que non veñen ao caso, MAS ALLÁ DE LA CULPA Y LA EXPIACIÓN de Jean Améry. A cita sería demasiado extensa. Demasiado, pero pode que moi clarificadora. Recomendo -o libro enteiro, naturalmente-, mais para o tema que nos ocupa, as páxinas 68 a 72 da edición de PRE-TEXTOS. Logo veremos se hai ou non hai interese no asunto este da relixión en toda a súa amplitude, non só coas orelleiras do cristianismo/catolicismo, curas e cristos ensangrentados. Continúo sen poder admitir que se lle negue interese a este asunto. Síntoo. E pola miña parte, morreu o conto. Qui potest capere, capiat, dixo o Maestro.o mesmo, pero disimulandohttp://www.asuvasnasolaina.blogspot.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-86966167715644268712009-11-07T20:24:20.375+01:002009-11-07T20:24:20.375+01:00O imperio do efémero?O imperio do efémero?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-77145875673261722202009-11-07T15:34:05.420+01:002009-11-07T15:34:05.420+01:00E pensar que comezou o post cunha falabaratada miñ...E pensar que comezou o post cunha falabaratada miña: Noseiqueinteresepodeter!!!Manuel Ángel Candelas Colodrónhttps://www.blogger.com/profile/02473324517560319781noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-18454437667792842522009-11-07T13:25:21.542+01:002009-11-07T13:25:21.542+01:00Eu quero saber por qué os obispados non tributan a...Eu quero saber por qué os obispados non tributan a Facenda.XDCnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-50114760617216665872009-11-07T02:09:27.587+01:002009-11-07T02:09:27.587+01:00ARTURO BELANO.-¿"Non mellor con flores" ...ARTURO BELANO.-¿"Non mellor con flores" ou "Non. Mellor con flores"? El cordero pascual no quitaba el pecado del mundo, sino que regalaba un banquete a los sacerdotes en el templo. El Evangelio (la buena nueva) es eso, el Evangelio, una utopía admirable, pero una utopía más entre otras muchas utopías de aquellos tiempos, de tantas sectas (la de Judas era otra, terrorista seguramente). El cordero humilde, sacrificante, quizás fue la estrategia de que nos habla Nietzsche: la de los débiles para derrocar a los guerreros, a los nobles, a los fuertes. Así nacería la Iglesia, que se hizo, para seguir siendo hoy, el poder más poderoso. Quizás el cordero de Dios, como imagina Saramago, era un atormentado por la insolidaridad de su padre, que salvó al niño (al cordero) de la matanza de Herodes, cuyo plan conocía José, el padre, y calló (como calló el Padre), sin decir nada a sus vecinos y familiares. El cordero de Dios es una persona buena, son muchas personas buenas, que salvan a muchos hambrientos y enfermos, pero no son corderos "de Dios", son humanidad bondadosa que poco puede contra el poder de la maldad que impera en el mundo. No creo que la humanidad se salve, se regenere con los corderos de Dios, con la buena nueva del Evangelio. Probablemente si la humanidad se salva lo haga cuando nuestra conciencia se vea absolutamente alterada por el conocimiento de otra civilización de las muchas que debe de haber en el Cosmos. Y no me refiero a nada paranormal o esotérico. Me refiero a algo sencillo y científico: si en el calendario del universo, éste comenzó el 1 de enero, la humanidad apareció el 31 de Diciembre, y nosotros estamos en los últimos minutos de ese día. Apenas ahora empezamos a vislumbrar la posibilidad de contactar con alguna señal de alguno de los miles de millones de mundos existentes, de alguna de las miles de vida probables, muchísimo más viejas que nosotros, muchísimo más evolucionadas. Si no nos autodestruimos, en el momento en que recibamos alguna señal de alguna de esas vidas, todo cambiará. Y el cordero de Dios pasará a ser un eslabón en la larga cadena de la evolución.<br />Claro que podemos decir: ¡Cuán largo me lo fiáis!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-12001677184032752362009-11-07T02:04:44.001+01:002009-11-07T02:04:44.001+01:00¿"Non mellor con flores" ou "Non. M...¿"Non mellor con flores" ou "Non. Mellor con flores"? El cordero pascual no quitaba el pecado del mundo, sino que regalaba un banquete a los sacerdotes en el templo. El Evangelio (la buena nueva) es eso, el Evangelio, una utopía admirable, pero una utopía más entre otras muchas utopías de aquellos tiempos, de tantas sectas (la de Judas era otra, terrorista seguramente). El cordero humilde, sacrificante, quizás fue la estrategia de que nos habla Nietzsche: la de los débiles para derrocar a los guerreros, a los nobles, a los fuertes. Así nacería la Iglesia, que se hizo, para seguir siendo hoy, el poder más poderoso. Quizás el cordero de Dios, como imagina Saramago, era un atormentado por la insolidaridad de su padre, que salvó al niño (al cordero) de la matanza de Herodes, cuyo plan conocía José, el padre, y calló (como calló el Padre), sin decir nada a sus vecinos y familiares. El cordero de Dios es una persona buena, son muchas personas buenas, que salvan a muchos hambrientos y enfermos, pero no son corderos "de Dios", son humanidad bondadosa que poco puede contra el poder de la maldad que impera en el mundo. No creo que la humanidad se salve, se regenere con los corderos de Dios, con la buena nueva del Evangelio. Probablemente si la humanidad se salva lo haga cuando nuestra conciencia se vea absolutamente alterada por el conocimiento de otra civilización de las muchas que debe de haber en el Cosmos. Y no me refiero a nada paranormal o esotérico. Me refiero a algo sencillo y científico: si en el calendario del universo, éste comenzó el 1 de enero, la humanidad apareció el 31 de Diciembre, y nosotros estamos en los últimos minutos de ese día. Apenas ahora empezamos a vislumbrar la posibilidad de contactar con alguna señal de alguno de los miles de millones de mundos existentes, de alguna de las miles de vida probables, muchísimo más viejas que nosotros, muchísimo más evolucionadas. Si no nos autodestruimos, en el momento en que recibamos alguna señal de alguna de esas vidas, todo cambiará. Y el cordero de Dios pasará a ser un eslabón en la larga cadena de la evolución.<br />Claro que podemos decir: ¡Cuán largo me lo fiáis!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-51545457660045008232009-11-06T18:42:48.953+01:002009-11-06T18:42:48.953+01:00Cordeiro pascoal, que quita o pecado do mundo. Chi...Cordeiro pascoal, que quita o pecado do mundo. Chivo expiatorio, sacrificio, sangue?, (non mellor con flores). Logo comelo, crú ou ao forno, ou transfigurado en pan e ben alimentados adicarse logo a construir a irmandade e ensinar a pescar aos incredulos, para que que poidan ver o espíritu, o peixe nas augas procelosas do mundo. Por a outra meixela, practicar a igualdade de todos, e renunciar por sempre ao sacrificio dun irmán. Non tirar a primeira pedra e amar sobre todas as cousas a Deus nos irmáns. Sufrir con eles, darlle de comer ao famento, mediciñas ao enfermo, consolo ao moribundo. Rebelarse contra da inxustiza, botar aos mercaderes do templo, non deixar impunes as inxustizas do Cesar, darlle en xustiza o que lle corresponde. recoñecer a dignidade da persoa, por si mesma, percurar a liberación das causas materiais que a constriñen, practicar a xustiza social como parte indisociable do evanxeo.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-51620417638758431602009-11-06T08:05:37.496+01:002009-11-06T08:05:37.496+01:00Ao forno, a poder ser...Ao forno, a poder ser...Joe Cockernoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-28263961914157078082009-11-06T00:51:35.145+01:002009-11-06T00:51:35.145+01:00Tiene razón o detective crepuscular: sólo por moti...Tiene razón o detective crepuscular: sólo por motivos estéticos habría que quitar esos crucifijos, por no hablar de los surrealistas nazarenos con el pecho abierto y el corazón sangrante. Si yo fuera ZP o Berlusconi, pactaría con la Iglesia para poner un cordero.arturobelanohttps://www.blogger.com/profile/04850841085512911961noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-72771418847281356532009-11-05T20:48:45.640+01:002009-11-05T20:48:45.640+01:00Eu de todo isto penso igual que vostede, amigo Joe...Eu de todo isto penso igual que vostede, amigo Joe Cocker: O Estado debe ser aconfesional e laico, radicalmente e escrupulosamente laico, e as Relixións coas suas correspondentes manifestacións relixiosas e as suas simboloxías (macabras, como a do crucifixo) deben limitarse ao ámbito persoal e non á exibición pública en escolas e demais lugares do dominio común. Os bispos é normal que poñan "o grito no ceo", onde o van pór senón, aínda que últimamente afeizoáronse moito a pór tamén "o grito (Rouco son) nas ruas". Para iso están, para velar pola palabras e os intereses de Deus na terra. Ademais de todas as razóns que podamos esgrimir contra a exibición impúdica dos crucifixos, hai unha de orde menor se se quer, pero que non por iso deixa de parecerme menos importante: o crucifixo é un símbolo macabro, unha ofensa ao bon gosto, unha agresión selvaxe ao que entendemos por estética. Ou polo menos é o que a min me parece, que de pequeno non perdía un enterro e o que mais me impresionaba era o cadaleito con aquel crucifixo colosal, sinistro, tétrico, que lle puñan enriba e que metía medo. Cuando o enterro era na terra, o crucifixo aquel impresionábame mais que os osos que o enterrador ía "exumando" coa enxada. A terra, a enxada, os osos, sempre tiñan a referencia literaria de Hamlet, aínda que daquela non léramos a Xespir. Pero o crucifixo... a nai que o (cruci)fixo. Fóra os crucifixos do espazo público. Tamén podemos facer este pequeno chiste coas palabras: O das tais declaracións é un bispo con ideas (cruci)fixas.detective crepuscularnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-56057214522055930302009-11-05T13:55:40.203+01:002009-11-05T13:55:40.203+01:00Leo, estupefacto, as declaracións dun bispo poñend...Leo, estupefacto, as declaracións dun bispo poñendo o grito no ceo perante a esixencia de Estrasburgo da retirada dos crucifixos en Italia. Comprobo unha vez máis que a estratexia da Igrexa é distinguir entre laicidade (sá e integradora) e "laicismo" (malo e excluínte). Deste modo pode presentar as devanditas esixencias como esaxeracións laicistas, fronte ao que debía ser uha laicidade ben entendida, que permitiría a presenza do crucifixo nas aulas. Laicismo que tampouco querería entender que a identidade de Europa é imposible sen o cristianismo, de onde a pretensión de que os textos constitucionais da UE se refiran ao cristianismo, para así asegurarse o "privilexio de mención" do que goza a Igrexa en España. Non sei que pensará vostede de todo esto, amigo Detective.Joe Cockernoreply@blogger.com