tag:blogger.com,1999:blog-23750033.post5607990815635865107..comments2023-10-28T17:38:42.199+02:00Comments on AS UVAS NA SOLAINA: Marcos Valcárcel Lópezhttp://www.blogger.com/profile/01049968324831056411noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-40672368997291981412008-05-10T22:41:00.000+02:002008-05-10T22:41:00.000+02:00Alégrome, Xabimusic, de intercambiar este primeiro...Alégrome, Xabimusic, de intercambiar este primeiro comentario con vde. Algo así debe querer dicir; vexamos se me explico.<BR/><BR/>Na expresión lingüística, a percepción semántica chega por varias mediacións: emisor emite mensaxe, receptor recíbea e, para interpretala, decodifica. Aquela cadencia de sons leva impostadas unha ideas ás que, a partir de aí, se lles poden engadir suxestións varias; que, por outra banda, pode inferir o receptor -dependendo da súa experiencia previa, etc.- sen que o emisor tal pretendese.<BR/><BR/>Coa música, a cousa é máis sinxela, ou tal me parece: o efecto producido no receptor non ten por que ver, directamente, con códigos nin decodificacións, se ben estes tamén poden existir e actuar. Pero é máis corrente (ou pásame só a min?) que os sons e harmonías produzan o seu efecto asociativo, suxestivo, emocional... de forma directa e sen necesidade dunha racionalización completa.<BR/><BR/>Cando a música se incorpora adecuadamente á palabra, a mensaxe pode ser potenciada; eminentemente se ambas revisten excelencia, ben habitual no Zeca Afonso. E ao final, tanta palabra como deixo gastada non dá explicado o que realmente pasa; madia leva que non.<BR/><BR/>Da Coba, alégrome tamén de que coincidamos nun fío, xa había tempo. Este non é tema lugués, pero si querencia.<BR/><BR/>Póñolles <A HREF="http://www.youtube.com/watch?v=y-UcmjEW11I&feature=related" REL="nofollow">un tema coimbrão</A> do mesmo.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-34111089035633214922008-05-10T21:44:00.000+02:002008-05-10T21:44:00.000+02:00¡A ver se o entendo!Definir a música como "semánti...¡A ver se o entendo!<BR/>Definir a música como "semántica inmediata" ¿quere dicir que está a destacar o seu caracter sensorial?<BR/><BR/>Teño que confesarlle que nunca escoitara a expesión que, por outra banda, é dun efecto tamén inmediato.<BR/>Xabimusic.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-49178994298575755962008-05-10T19:19:00.000+02:002008-05-10T19:19:00.000+02:00Inconfundible estilo Saavedra. Fágalle caso á suxe...Inconfundible estilo Saavedra.<BR/> Fágalle caso á suxerencia das "Etiquetas" e métao con "Entre Hortas e Portas".Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-23750033.post-33612863971471072202008-05-10T10:45:00.000+02:002008-05-10T10:45:00.000+02:00Graciñas a XMG polo seu envío e por facernos relem...Graciñas a XMG polo seu envío e por facernos relembrar unha vez máis o gran ZECA.<BR/>Que mellor xeito de comezar o día (marcho a Celanova dentro dun pouco, ós actos da RAG) que escoitando esa marabilla que é<BR/>O QUE FAZ FALTA<BR/>(http://www.youtube.com/watch?v=uVTqO9xEYNs&feature=related)Marcos Valcárcel Lópezhttps://www.blogger.com/profile/01049968324831056411noreply@blogger.com