Na vella Auria un recuncho para a reflexión, o lecer e o pensamento. Unha fiestra aberta ao mundo dende aquela vella sentenza de don Vicente Risco: "Ser diferente é ser existente".
Comprendo moito o Monxardín, madia leva se o comprendo. E iso que agora aínda deben ir funcionando os sistemas de atención telefónica, agás se cadra cando te queres dar de baixa, ou que che retiren o teléfono; non sei se seguirá habendo aquel complicado trámite que sempre debes realizar ti mesmo.
P.D.: Igual é lamentable facer propaganda, pero da atención telefónica e técnica de R só podo emitir louvanza; é certo tamén que, por iso e outras cousas, nunca tentei darme de baixa.
Vostedes sabían, creo que xa o contei e pido desculpas por iso, que para os mandamáis de Telefónica o sotaque vigués resulta atractivo para conseguir novos clientes e, sen embargo, que o coruñés (dá noxo mesmo pensalo canto máis escribilo) resulta demasiado marcado, por non decir demasiado galego (sic). Que está vedado o acento catalán e o andaluz, por razóns diversas que case dá medo escribilas? E que o acento castelán (mesetario, non outro) emprégase para chamar a morosos e reclamarlles o cobro? De todas formas, non hai que ir a Dublín a atopar esas factorías: nunha oficina da gran vía de Vigo acollen a máis de 500 persoas.
Don XMGlz: Decir as cousas non é facer propaganda. Ou pódese falar bén da xestión dun partido político e non da boa xestión dunha empresa, por medo a "facer propaganda"?
Coincido co señor González na súa loa de "R". Levo con eles xa uns catro anos, fixen uso dos seus servizos de asistencia técnica moitas veces e sempre me resolveron todo rápido e ben, dende cambiarme o modem ata amañar unha trapallada menor. De Telefónica non quero nin oír falar. Estou desexando que os de "R" me expliquen o asunto dos móbiles para pasarme. Pero aínda mellor que "R" é o artigo de Monxardín.
Graciñas por faceres comentarios. Habilita o perfil de blogger para que marque a ruta ao teu blog. De non ser así, e se queres que apareza o teu "nick, para burlar o sistema debes pór un enderezo a dunha páxina web túa. Se non tés páxina podes incluir o enderezo das uvas:
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.
Comprendo moito o Monxardín, madia leva se o comprendo. E iso que agora aínda deben ir funcionando os sistemas de atención telefónica, agás se cadra cando te queres dar de baixa, ou que che retiren o teléfono; non sei se seguirá habendo aquel complicado trámite que sempre debes realizar ti mesmo.
ResponderEliminarP.D.: Igual é lamentable facer propaganda, pero da atención telefónica e técnica de R só podo emitir louvanza; é certo tamén que, por iso e outras cousas, nunca tentei darme de baixa.
Vostedes sabían, creo que xa o contei e pido desculpas por iso, que para os mandamáis de Telefónica o sotaque vigués resulta atractivo para conseguir novos clientes e, sen embargo, que o coruñés (dá noxo mesmo pensalo canto máis escribilo) resulta demasiado marcado, por non decir demasiado galego (sic). Que está vedado o acento catalán e o andaluz, por razóns diversas que case dá medo escribilas? E que o acento castelán (mesetario, non outro) emprégase para chamar a morosos e reclamarlles o cobro?
ResponderEliminarDe todas formas, non hai que ir a Dublín a atopar esas factorías: nunha oficina da gran vía de Vigo acollen a máis de 500 persoas.
Boeno,pasa cós locutores de radio e televisión,que teñen que adestrarse nun acento "neutro".E non é nada doado, sábeno bén.
ResponderEliminarDon XMGlz: Decir as cousas non é facer propaganda. Ou pódese falar bén da xestión dun partido político e non da boa xestión dunha empresa, por medo a "facer propaganda"?
ResponderEliminarUn agasallo para SUperpiñeiro, para que o faga na TVG: Roberto Benigni recitando o canto v do Inferno de Dante
ResponderEliminarEso si: no prime time.
ResponderEliminarOu o Gayoso.No canto do "Candil".
ResponderEliminarCoincido co señor González na súa loa de "R". Levo con eles xa uns catro anos, fixen uso dos seus servizos de asistencia técnica moitas veces e sempre me resolveron todo rápido e ben, dende cambiarme o modem ata amañar unha trapallada menor.
ResponderEliminarDe Telefónica non quero nin oír falar. Estou desexando que os de "R" me expliquen o asunto dos móbiles para pasarme.
Pero aínda mellor que "R" é o artigo de Monxardín.