13 sept 2008


DON LIMPO
Pan por pan SÁBADO 13 setembro.

Están situados, cando se fan enquisas, nos peores postos da consideración social. A costa de moito traballo, estrés continuo e o móbil sempre na man. Falo de políticos en exercicio e non lles teño, poden crerme, ningunha envexa. Todos os días teñen vinte xuntanzas para repetir o mesmo, unha presión excesiva de protocolo e propaganda e ata algunha cea inevitable na que lles poden poñer vieiras amnésicas ou coquinas contaminadas. A algúns ademais tócalles cada cousa!
Por exemplo, no Parlamento Europeo hai unha comisión que estuda como regular a publicidade sexista. Ata aí todo vai ben. Pero o xornal “Público” informa que entre os anuncios considerados como discriminatorios están os de marcas como Dolce & Gabanna e Don Limpio por usar “un físico musculoso que podería implicar que só os homes fortes son abondo poderosos para acabar co lixo”. Sen comentarios.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Nada, nada. Pra mín será sempre "Míster Proper".

Mister Proper
pura fuerza.
Todo brilla
Y te refleja.

Mister Proper!!.

Melodía:

mi mi sol sol
mi mi sol sol
sol la sol fa
mi re mi do

sol sol dó dó !!

Anónimo dijo...

Por outro lado, o asunto vai na línea ridícula habitual ultra-progre.

Anónimo dijo...

Estes romanos (ou sexa, os políticos do parlamento europeo) están tolos!