16 jul. 2009

Pastuki para todos”

Manuel Rico (http://trincheradigital.com/?p=1260)

Los tres jueces del TSJ valenciano que decidirán el futuro judicial de Francisco Camps tienen que adoptar una decisión muy sencilla: o blanquean la filosofía del “pastuki para todos”, que tan espléndidamente resume las actividades de los gurtelitos, o certifican que los políticos están sometidos al Código Penal, por muy presuntamente honorables que sean.
El PP lleva semanas insistiendo en una argumentación que causa asombro ético. En caso de que Camps no hubiera pagado sus trajes, sostienen los dirigentes de la derecha, sería algo de mínima importancia y bajo ningún concepto puede servir para terminar con la carrera de un presidente autonómico.
Es un razonamiento sibilino que equivale a defender que para los políticos hay dos tipos de delitos: los que conllevan castigo y los que deben ser perdonados en razón del cargo. Puro derecho penal de autor.
Si el tribunal aceptase esta argumentación del PP, debería tener la decencia de incluir en su fallo una lista de los delitos que en su opinión pueden cometer tranquilamente los presidentes autonómicos.
“Pastuki para todos” o “Código Penal para todos”. Esa es la alternativa, tan sencilla, tan simple, que tienen ante sí los jueces del TSJ valenciano. El debate, por tanto, no debería prolongarse durante más de diez minutos.

4 comentarios:

arume dos piñeiros dijo...

A min o asunto Bárcenas me parece máis interesante, dentro deste novelo de tramas enmerdadas. Non entendo que non podan botar a un tesoureiro dun partido, á marxe, obviamente, de que non queiran botalo fóra por outras razóns. Esas declaracións pedíndolle que demita? Que pasa? Non o poden botar?
Alguén mo pode explicar?

Xosé M. González dijo...

Eu non coñezo os apoios (vulgo 'agarradeiras') que o tal tesoureiro manterá. O que si parece obvio é que a fortaleza sociolóxica e electoral do conservadorismo político español se ve só relativamente afectada polos escándalos de cartos ou prevaricacións. Daquel, resulta menos premente ou -simplemente- importante a expectativa da dimisión ca noutros ámbitos ideolóxicos.

Non é broma ningunha: a aparencia di que parte grosa da sociedade e, xa que logo, o electorado ten ben asumida a tradicional vinculación de tal partido a tales prácticas. Certa prensa ao mellor tamén: como non leo ese diario que vdes. saben, non sei como anda a posición editorial ao respecto; non teño noticia, porén, canto a reedición de yoacusos.

Daquela, o asunto parece ser este: poder, poderán; querer, non sei se quererán.

Balonga dijo...

Pois non merco xornais españois, mais polos correos que andan pola rede díse que Bárcenas (del Caudillo, neste caso Aznar que foi quen o levou ao PP) levouse documentos, que comprometen até o Espírito Santo.

Anónimo dijo...

Luis Bárcenas Gutiérrez y Jesús Merino Delgado, deberán declarar ante el Tribunal Supremo el 22 de julio......