1 may 2008

axenda: Visións de Galicia: Poetas de posguerra,
ciclo no Liceo de Ourense

Luns 5 maio. Darío Xoán Cabana, conferencia sobre Xose Mª Álvarez Blázquez
Venres 9 maio. Luís González Tosar: Uxío Novoneyra.
Luns 12 maio. Miguel Anxo Fernán Vello: Manuel María.
Xoves 15 maio. Ramón Nicolás: Celso Emilio Ferreiro.
Luns 19 maio. Marcos Valcárcel: Antón Tovar.

El Liceo de Ourense recuerda a los poetas gallegos de posguerra (El Correo Gallego, 1 maio). EFE • OURENSE
El Liceo de Ourense dedicará su ciclo anual de conferencias Visiones de Galicia a un grupo de poetas gallegos de posguerra entre los que se encuentra Xosé María Álvarez Blázquez, que será el centro de la celebración del Día das Letras Galegas, el próximo 17 de mayo, anunciaron ayer los organizadores.
El programa del Liceo incluye sendas conferencias sobre el poeta de Tui Álvarez Blázquez, los lucenses Uxío Novoneyra y Manuel María, además de Celso Emilio Ferreiro y Antón Tovar, de la provincia de Ourense, señala un comunicado.
Todos ellos se agrupan en lo que los críticos llaman Promoción de enlace o Generación de las Fiestas Minervales.
Según el responsable de la sección de Literatura del Liceo, Marcos Valcárcel, colaborador habitual del Grupo Correo Gallego, todos ellos contaron en Galicia con el respaldo del diario de Santiago La Noche, que tenía un suplemento cultural.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Non sei se coñecerán todos vdes. o libro de Darío Xohán Cabana Mitos e memorias. Humildemente considero que merecería un fío enteiro, polo seu interese literario e como achega revisora de certos relatos nacionais. Eu utilízoo en 4º da ESO.

Un dos relatos máis interesantes -de base, coma outros, autobiográfica- é "Anos de aprendizaxe". Mágoa que non se aproveitase este ano como motivo temático, por que alí hai retrato e etopea, realizados desde a evocación agradecida, de Xosé María Álvarez Blázquez, "o mestre".

Anónimo dijo...

Non, non coñezo ese libro. Pero supoño que na biografía de XMAB que fixo para Xerais haberá algún rastro dese retrato precedente.